miercuri, 9 aprilie 2014

uitasem




Uitasem ce voiam să zic
chiar și acum, când îmi amintesc
că uitasem de fapt ce voiam să zic,
acum nu îmi mai amintesc nimic

era o zi ca toate celelalte
soarele sau poate luna erau la locul lor,
acolo,
sub pământul încă reavăn
dar înghețat,
își croiau drum în adâncuri
săpând în argila putredă

îmi priveam picioarele în oglindă
se umflaseră din pricina apei stătute
nu erau picioarele mele
dar nici ale altcuiva
soarele continua să coboare
sau poate era numai luna
care se scutura spasmodic
îngâna un poem într-o limbă de moarte
sau într-o limbă moartă deja

se făcuse frig, foarte frig
apoi deodată foarte cald
pământul se împotrivea căderii
dar apa, apa urca domol

picioarele mele împingeau adânc soarele
nu mai știam ce voiam să zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu