miercuri, 9 aprilie 2014

ochiul




Cu ochiul meu stâng ating talpa ta dreaptă
mă mir, cât de dreaptă poate fi
cu urechea mea stângă ating brațul tău drept
cu mâna mea dreaptă ating stelele cerului tău negru
talpa ta dreaptă se miră orbecăind în întuneric
stelele murmură un cântec nemaiauzit
ochiul meu stâng și-ar fi dorit să admire peisajul minții tale
dar nu poate, întunericul e adânc
atunci susură ascultând tăcerea

cu talpa mea dreaptă ating rinichiul tău stâng
e umed și zâmbitor
cu brațul meu drept ating plămânul tău
nu știu care dintre ei este, pe întunericul ăsta nu mai poți fi sigur de nimic
plămânul palpită frenetic și îmi mângâie degetele înghețate
cu restul de suflet îți ating pentru o clipă inima
e vie încă și spune o poveste pe care nu o înțeleg
de ce ești oare așa întors pe dos nu am cum să știu acum
știu doar că toate sunt aici, prezente și funcționează bine
doar că-nlăuntrul tău a ieșit în afară
iar stelele încep să-și picure lumina slabă tremurătoare din cerul negru
până mă umplu de o strălucire
pe care nu o pot suporta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu