luni, 10 februarie 2014

o istorie posibilă




cu ramurile mâinilor de frunze
ating stelele opace
îmi ard vârfurile
și mă prăbușesc

în lumea asta ca o oglindă mult prea mată
în care nu ne mai vedem
apoi tu vii și mă ridici
și mă înalți pe după umerii de apă
vine și omul pește
și mă adulmecă tăcut
pe urmă zâmbește cu subînțeles

stelele se schimbă între ele
veșmintele unora devin pielea celorlalte
și dansează până la epuizare
cu sufletul meu tremurător și verde

ochiul omului pește iese și se uită amenințător
își schimbă brusc culoarea
de mai multe ori
încât amețesc
și nu mai știu
dacă e bine să mă mai trezesc
sau nu
mai bine rămân aici îmi zic
umerii tăi de apă se scurg
înapoi în lac
iarba ne acoperă
ne spulberă
și din noi cresc plante proaspete

care își schimbă culoarea fără răgaz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu